Veel gestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze en druk op de knop ‘Bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kan de betaling afgerond worden of kan er verder worden gegaan met winkelen. Wanneer uw bestelling compleet is klikt u op de knop 'afrekenen' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op twee manieren betalen, namelijk via iDeal of via overboeking.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling heeft geplaatst en daarbij de betaling heeft afgerond dan krijgt u van ons een orderbevestiging per email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Deze wordt over het algemeen binnen 2 à 4 werkdagen bij u afgeleverd door DHL. U ontvangt een mail met daarin een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt uw bestelling ook zelf ophalen in onze winkel. Deze zullen wij dan voor u klaar leggen. Wilt u hier gebruik van maken dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wij nemen contact met u op als het artikel gereed ligt.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de € 75,-. Voor bestellingen hieronder brengen wij € 6,95 in rekening. Afhalen in onze winkel is uiteraard gratis.

Mag ik mijn bestelling ook retour sturen?
Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel bij aankomst thuis toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen, daarom is het geen probleem om een artikel of de hele bestelling te retourneren. Het retour zenden van de bestelling is mogelijk binnen 8 dagen na ontvangst van het pakketje. Op onze webshop onder het kopje "retourneren" vindt u het retourformulier. Deze kunt u downloaden en uitprinten. Op het formulier kunt u aangeven waarom het product retour komt. De verzending van het retourpakket is altijd voor rekening en risico van de verzender. U dient het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd). Artikelen kunnen alleen retour gezonden worden, mits ze in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zitten. Het product mag niet in gebruik zijn genomen.

Ik heb een idee of suggestie.
MediPlus Hulpmiddelen is continu bezig met de ontwikkeling van haar webshop. Uiteraard staan wij open voor ideeën of suggesties. Deze kunt u mailen naar info@medi-plus.nl.

Ik heb een vraag over een product.
Mocht u vragen hebben over een bepaald product uit onze webshop, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 076-7115100 of per mail via info@medi-plus.nl.

Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.
Als uw vraag nog niet beantwoord is via bovenstaande antwoorden, neem dan gerust contact met ons op via 076-7115100 of via info@medi-plus.nl.