Bezorgen van zorghulpmiddelen
Hoeveel kost het en wanneer ontvangt u uw bestelling?
Uitleen zorghulpmiddelen
De bezorging van uitleen hulpmiddelen is voor u volledig kosteloos! Dit is contractueel afgesproken met alle Nederlandse zorgverzekeraars. De uitleen van zorghulpmiddelen wordt uitgevoerd door Medicura en zal ook door hun chauffeurs bij u thuis worden bezorgd.
Verhuur zorghulpmiddelen
Voor het bezorgen en later weer ophalen van de hulpmiddelen die u bij ons huurt, brengen we €75,- in rekening voor transportkosten. Deze kosten worden voldaan bij het afronden van uw bestelling. De verhuur van zorghulpmiddelen wordt verzorgd door Medicura.
Verkoop zorghulpmiddelen
Bij ons kunt u rekenen op een snelle en zorgvuldige verzending van uw bestelde artikelen. Voor slechts €6,95 verzenden wij uw bestelling naar Nederland en België. En het goede nieuws? Bij bestellingen boven de €40,- is de verzending helemaal gratis!
- Wat is de levertijd?De producten die wij op voorraad hebben, worden nog op dezelfde werkdag voor 17:00 uur verzonden. Bestelt u een voorradig product bijvoorbeeld op een zaterdag, dan verzenden wij deze op maandag. Producten die wij niet op voorraad hebben, hebben een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Deze producten bestellen we namelijk speciaal voor u. De levertijd van het desbetreffende product vindt u op de productpagina.
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Zodra uw bestelling/pakketje bij ons het magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Houdt daarom uw mailbox in de gaten.
- Welke producten worden niet per pakket verzonden?Bepaalde producten worden om logistieke redenen niet per pakket verzonden. Deze worden door eigen personeel bezorgd. Denk hierbij aan: een hometrainer, bed, matras, scootmobiel, rolstoel, sta-op stoel of trippelstoel.
- Er mist een artikel bij mijn bestelling?
Onze excuses voor het ontbreken van een artikel in uw bestelling. Er is helaas iets misgegaan waardoor uw bestelling niet volledig is verzonden. Om misverstanden te voorkomen, vragen we u vriendelijk om dit binnen een week aan ons te melden. U kunt dit doen via e-mail of telefoon. Wij zorgen er dan voor dat alles in orde komt. Alvast hartelijk dank.
- Mijn pakket en/of product is beschadigd?
Wat vervelend om te horen. Wij bieden onze excuses hiervoor aan. Volg graag onderstaande stappen:
1. Maak duidelijke foto's van de schade
2. Stuur een e-mail met deze foto's naar info@medicura.nl onder vermelding van uw bestelnummer, klantnummer of uw klantgegevens.
3. Wacht op instructies. Onze klantenservice neemt uw bericht in behandeling en zoekt naar de best mogelijke oplossing. Wij nemen contact met u op om de verdere stappen te bespreken.
- Kan ik mijn bestelling nog annuleren?Bestellingen worden bij ons over het algemeen rond 17:00 uur verzonden. Zolang uw bestelling/pakket ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunt u uw bestelling nog annuleren. Het beste kunt u hiervoor telefonisch contact met ons opnemen. U kunt wel na ontvangst van de bestelling de artikelen conform onze voorwaarden terugsturen.
Uw product, hergebruikt verpakt
Bij MediPlus zorgen we niet alleen voor uw welzijn, maar ook voor de gezondheid van onze planeet. Wij zetten ons actief in voor duurzaamheid door uw producten te verzenden in gerecyclede verpakkingen. Dus als u een doos ontvangt die eerder voor een ander product werd gebruikt, hoeft u zich geen zorgen te maken! Uw nieuwe en originele product is zorgvuldig verpakt en klaar om u van dienst te zijn. Met deze milieuvriendelijke aanpak dragen we samen bij aan een groenere toekomst. Kies voor MediPlus en maak een bewuste keuze voor zowel uzelf als voor het milieu.