Zaterdag 27 April zijn wij i.v.m. koningsdag gesloten

 
 

Storing Hoog/Laag bed

Bij een storing van een hoog/laag bed verzoeken u vriendelijk eerst de volgende stappen door te nemen:
 
  • 1. Zit de stekker in het stopcontact (zonder verlengsnoer)?
  • 2. Zitten alle stekkertjes goed vast (ook bij motor blok)
  • 3. Zitten er geen kabels tussen hoog/laag gedeelte klem?
Indien dit allemaal klopt:
  • Haal de stekker uit het stopcontact, wacht 10 minuten en vervolgens stopt u de stekker terug

 

Is de storing nog steeds niet verholpen, laat dan het bed met spoed omruilen.


Bel 076-7115100 MediPlus  ma-vr van 9.00 - 17.30 uur za van 10.00-16.00 uur
Of  buiten openingstijden van MediPlus 088-0071100 (Medicura)

Storing AD Matras

 
Bij een storing van een matras verzoeken wij u vriendelijk eerst de volgende stappen door te nemen:
 
  • 1. Zit de stekker in het stopcontact (zonder verlengsnoer)?
  • 2. Zitten de slangen goed aan de pomp (niet dubbel of tussen bedframe)?
  • 3. Is de matras volledig op druk alvorens het matras in gebruik is genomen?
  • 4. Is de CPR dicht?
  • 5. Staat de hoofd- en de voetverstelling omlaag?

 

Is de storing nog steeds niet verholpen, laat dan het matras met spoed omruilen.

Bel 076-7115100 MediPlus  ma-vr van 9.00 - 17.30 uur za van 10.00-16.00 uur
Of  buiten openingstijden van MediPlus 088-0071100 (Medicura)